AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Binali Yıldırım, Yüksek Seçim Kurulunun İstanbul seçimini iptal kararına ilişkin, “Karar İstanbulumuz için hayırlı ve güzel sonuçlara vesile olsun” dedi. YSK’nın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçiminin iptali ve 23 Haziran’da yeniden yapılması kararının ardından AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Binali Yıldırım, sosyal medya hesabı Twitter’dan açıklama yaptı. Yıldırım yaptığı açıklamada, “İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimlerinin tekrarlanacağı yönünde YSK kararı kamuoyuna duyuruldu. YSK‘nın resmi açıklamasından sonra kapsamlı bir değerlendirme yapacağım. Karar İstanbulumuz için hayırlı ve güzel sonuçlara vesile olsun inşallah” ifadelerini kullandı.
Binali Yıldırım’dan ilk açıklama geldi
Benzer Haberler
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Millet işi gücü bıraktı aksiyon filmi izler gibi CHP’yi izliyor, sanki dövüş kulübü”
-
AK Parti Çekmeköy teşkilatı 21 mahallede eş zamanlı sahaya indi
-
Oytun Erbaş: “Sokaktaki tüm köpekler toplatılmalı, tedavi edilmeli”
-
Milli Eğitim Bakanı Tekin: “Mesleki eğitim vesayet özlemcilerinin 28 Şubat süreci ile akamete uğrattıkları bir süreçti”
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Savunma sanayiinde olduğu gibi enerjide tam bağımsızlık ülkemizin Kızıl Elma’sıdır”
-
İstanbul İl Sağlık Müdürü Güner: “Bir yılda 300 kere doktora giden hasta var”
-
‘Ekrem İmamoğlu Çıkar Amaçlı Suç Örgütü’ tutuklu sanık Adem Soytekin’in çapraz sorgusu yapıldı
-
Kağıthane Belediyesi’nden kabir ziyaretlerine kolaylık
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 333 hafızın icazet merasimine katıldı
-
Üsküdar’da fast-food zincirini boykot 200’üncü gününe ulaştı
-
İBB davasında ‘kamera bantlama’ olayının sanıklarından Çağlar Türkmen savunma yaptı
-
Virajı alamayan sürücü ağaca çarptı


