Yaz aylarında artan orman yangınlarına karşı Kartal Aydos Ormanı’nda atlı polisler mangal denetimi gerçekleştirdi. Polisler, ormanda piknik yapan vatandaşları mangal yakmamaları konusunda uyardı.
Yaz aylarında sıkça yaşanan orman yangınlarına karşı İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından çeşitli önlemler alındı. İstanbul Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü Atlı Polis Grup Amirliğine bağlı atlı polisler, Kartal Aydos Ormanı’nda mangal denetimine çıktı. Orman içerisinde mangal, ateş, semaver yakanların olup olmadığı denetlendi. Ayrıca ormanda piknik yapan vatandaşlar, mangal veya ateş yakmamaları konusunda atlı polislerce uyarıldı.
Ormanda denetim gerçekleştiren görevli polis memuru, “İstanbul Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü Atlı Polis Grup Amirliği olarak İl Emniyet Müdürümüz Zafer Aktaş’ın talimatlarıyla Aydos Ormanlarında yangınların artması sebebiyle burada vatandaşlarımızı atlı polisler olarak mangal, semaver, ateş yakmamaları konusunda uyarıyoruz. Denetimlerde ateş ve mangal yakan vatandaşlara gerekli yaptırımlar yapılacak” dedi.
Atlı Polisler Aydos Ormanı’nda denetimde
Benzer Haberler
-
Arnavutköy’ün Mavi Bayraklı Karaburun Sahili, İstanbul’un yeni gözdesi
-
Arnavutköy’e 4 yeni park, 6 bin 400 m² yeni yaşam alanı kazandırıldı
-
Alkollü yakalandı, “100 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok” dedi
-
Arnavutköy’de Denizcilik ve Kabotaj Bayramı Coşkusu Konserler ve Etkinliklerle Yaşanacak
-
İstanbul’da yağmur sonrası günbatımı manzarası görsel şölen sundu
-
Ukrayna’nın vurduğu dev tanker İstanbul Boğazı’ndan geçirildi
-
Çevreyi kirleten piknikçilere kızan muhtar yeniden hendek kazdırdı
-
Gaziosmanpaşa’nın en güzel balkonları ödüllendirildi
-
İstanbul Boğazı’nın güneyinde turkuaz şölen
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Sıfır Atık Hareketi ve hayata geçirdiğimiz projeler ile ekonomimize 365 milyar lira katkı sağladık”
-
Arnavutköy’de Sıfır Atık Haftası etkinlikleriyle çevre bilinci her yaşa ulaştı
-
Ömerli Barajı çevresinde çöpleri toplamak için seferber oldular


