Üsküdar’da doğalgaz patlamasının meydana geldiği 4 katlı bina gece boyunca ekipler tarafından sürdürülen çalışmalar sonrası iş makinalarıyla yıkıldı. Yetkililerden yapılan açıklamalara göre yıkılan binanın yerine ivediyle kentsel dönüşüm kapsamında yeni bina yapılıp hak sahiplerine teslim edebilecek.
Üsküdar Valide-i Atik Mahallesi Abacı Dede Sokak üzerinde bulunan 4 katlı binada meydana gelen patlama sonrası 4 kişi yaralanmış, yaralılar hastaneye kaldırılmıştı. Polis ekipleri olay yerinde güvenlik önlemi alırken 6 bina tedbir amacıyla tahliye edilmişti. Yaşanan olay sonrası hasar gören bina için yıkım çalışmaları gece adrese gelen iş makinalarıyla başladı. Gece boyunca devam eden çalışmalarla birlikte sabahın ilk saatlerine doğru bina yıkıldı. İş makinalarının bölgedeki çalışmaları devam ediyor.
Öte yandan polis ve itfaiye ekiplerinin de tedbir amaçlı beklemeye devam ettiği görüldü.
Devlet, Üsküdar’da doğalgaz patlaması yaşanan binayı yıktı, yenisini yapacak
Benzer Haberler
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Sıfır Atık Hareketi ve hayata geçirdiğimiz projeler ile ekonomimize 365 milyar lira katkı sağladık”
-
Arnavutköy’de Sıfır Atık Haftası etkinlikleriyle çevre bilinci her yaşa ulaştı
-
Ömerli Barajı çevresinde çöpleri toplamak için seferber oldular
-
Beykoz’da İETT otobüsü alev alev yandı
-
Avcılar’da ters yöne girip polisten kaçan şahsa 503 bin 965 lira ceza
-
Yavuz Derin Deniz Sondaj Gemisi’ne ‘Sıfır Atık Festivali’ yazılı bir pankart asıldı
-
Beylikdüzü’nde freni boşalan İETT otobüsü park halindeki araçlara çarptı
-
Ortaköy Sahili’nde kirlilik tepki çekti: Vatandaşlardan temizlik çağrısı
-
Kurban Bayramı’nda İstanbul boş kaldı
-
İstanbul’da yangınlara sebebiyet veren 3 bin 850 kilo atık toplandı
-
Beykoz’da 1 milyon 700 bin fide toprakla buluşuyor: Gürzel, “Üretmeye ve Beykoz’a değer katmaya devam edeceğiz”
-
Şişli’de dükkâna dalan lüks araç alevlere teslim oldu


