Mahmut Özcan, İTO’daki yolsuzluklara tepki için istifa etti!
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Meclisi’nde daha önce örneği az olan bir olay yaşandı. Perşembe günü İTO Meclisi Mart ayı toplantısında söz alan 17 No’lu Restaurant ve İçecek Meslek Komitesi Meclis Üyesi Mahmut Özcan, görevde olduğu dört yıl içerisinde meclis gündemine taşıdığı İTO’daki usulsüz işlemler ve yolsuzluklarla ilgili İTO Başkanı Şekip Avdagiç ve yönetim kurulunun duyarsız kaldığını beyan ettikten sonra tepki olarak Meclis ve Komite Üyeliği’nden istifa ettiğini belirtti. Haberin detayını videodan takip edebilirsiniz…
Benzer Videolar
-
Şehit Eren Bülbül’ün adı Arnavutköy’de açılan gençlik ve kültür merkezinde yaşatılacak
-
Filistin halkının yaşadığı zulmü anlatan “Sumud” dizisinin galası yapıldı
-
İletişim Başkanı Duran: “Gerçekleri olduğu gibi anlatmanın cesaret gerektirdiği bir dönemdeyiz”
-
Gençliğin yeni sessiz salgını: Sanal kumar ve bahis
-
Erdemli Gençlik Derneği Başkanı Ahmet Şanlıer güven tazeledi
-
Fatih’te tarihi surlarda cinayet hazırlığı: Polise gelen ihbar cinayeti önledi
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan, cuma namazını Ayasofya Camii’nde kıldı, Kur’an-ı Kerim okudu
-
İstanbul’da kurban kesimine bağlı 869 vatandaş yaralandı
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kurban Bayramı mesajı
-
İstanbul Valisi Davut Gül, Edirnekapı Şehitliği’ni ziyaret etti
-
Bahçelievler’de camiyi temizleyen imama yumruklu saldırı kamerada
-
İstanbul Tarım ve Orman İl Müdürü Parıldar: “Bayram boyunca denetimlerimiz 7 gün 24 saat devam edecek”


