İstanbul’da iş yerleri 1 Temmuz’dan itibaren, ruhsatlarındaki faaliyet konusuna göre belirlenmiş açılış-kapanış saatleri arasında hizmet vermeye başladı. Uzun süre sonra ilk kez tam kapasite çalışmaya başlayan işletmeciler yeni karardan dolayı memnun olduklarını dile getirdi.Korona virüs kapsamında yeme, içme yerlerinde 1 Haziran itibari ile normalleşme tedbirleri uygulanmaya başlanmıştı. Kafe ve restoranlar gibi işletmeler için belirlenen saat ve yüzde 50 kapasite kısıtlamaları ile hizmet veriliyordu. İçişleri Bakanlığı’nın yayınladığı yeni genelge kapsamında 1 Temmuz saat 05.00 itibariyle kafe ve restoranlardaki tüm kısıtlamalar sona erdi. İşletmeler belirlenen mevzuatlar ve ruhsatlarında belirtilen saat aralıklarında hizmet vermeye devam edecek. Lokanta ve restoran gibi işletmelerin açık ve kapalı alanlarında aynı masada aynı anda bulunabilecek kişi sayısına dair kısıtlamaların uygulanmasına da son verildi. Ümraniye’de bulunan bir restoranda ise girişte müşterilerin HES kodlarına bakıldıktan sonra ateşleri ölçülerek içeri alınıyor. Masalarda kullanılan çatal, bıçak ve tabaklar şeffaf bir halde kaplanarak tek kullanımlık hale getirildi. Menü dijital hale getirilerek, temas ortadan kaldırıldığı belirtildi.
Lokanta ve restoranlarda tam kapasite dönemi başladı
Benzer Haberler
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 haftada yapıyoruz”
-
Sultangazi’de aşure bereketi
-
Bakan Kurum: “Yarısı Bizden kampanyası kapsamında İstanbul’un 39 ilçesinde 233 bin konutun dönüşüm süreci devam ediyor”
-
Avcılar’da İstanbul Emniyet Müdürü Selami Yıldız’ın da katıldığı huzur uygulaması gerçekleştirildi
-
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, “Tekstil ve giyim sektörü iç pazarla birlikte 75 milyar dolar büyüklüğe ulaştı”
-
Şile Dernekler Federasyonu’ndan tarihe iz bırakacak bir gece
-
KIZILEMA ve İtalyan uçaklarından tarihi test
-
Beykoz Belediyesi, araç filosuna dahil ettiği 35 yeni Togg ile yıllık 46 milyon TL tasarruf sağlayacak
-
Zeytinburnu’nda Alya Merkezefendi Konutları’nın anahtar teslim töreni gerçekleştirildi
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Akışa yön veren bir gençlik yetiştireceğiz”
-
Kadıköy’de yapılacak dev cami için ilk kazı başladı
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Askeri gemi inşa sanayimiz, 103 yıllık cumhuriyet tarihimizin en yoğun ve en verimli günlerini yaşıyor”


