Fenerbahçe ile oynayacakları derbi maçı öncesi açıklama yapan Galatasaray Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz: “Ben Kadıköy’e camiamı temsil etmeye gidiyorum. Benim nasıl karşılandığım önemli değil, taraftarım nasıl karşılanıyor ona bakarım”
Mustafa Cengiz, “Benim nasıl karşılandığım önemli değil, seyircim nasıl karşılanıyor ona bakarım”
Benzer Haberler
-
Kâğıthane Hasbahçe’de yoğun katılımla Dünya Kupası heyecanı yaşandı
-
Pendikliler milli maç heyecanı için sahile akın etti
-
Sultanbeyli Kent Meydanı’nda vatandaşlar milli takım için tek yürek oldu
-
Milli maç heyecanı Pendik’te dev ekranda yaşanacak
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Millet işi gücü bıraktı aksiyon filmi izler gibi CHP’yi izliyor, sanki dövüş kulübü”
-
İstanbul’un köklü kulübü Kayışdağıspor, şampiyon futbolcular yetiştiriyor
-
Aziz Yıldırım, 8 yıl sonra yeniden Fenerbahçe Başkanı seçildi
-
AK Parti Çekmeköy teşkilatı 21 mahallede eş zamanlı sahaya indi
-
Oytun Erbaş: “Sokaktaki tüm köpekler toplatılmalı, tedavi edilmeli”
-
Milli Eğitim Bakanı Tekin: “Mesleki eğitim vesayet özlemcilerinin 28 Şubat süreci ile akamete uğrattıkları bir süreçti”
-
Sultanbeyli’de milli maç heyecanı sabah namazıyla başlayacak
-
La Liga’da sezonun golü Arda Güler’den


