Başkan Tuna, “Beni afiş asmaya da gönderseler, biz o göreve de gideriz”
CNNTürk Hafta Sonu programına katılan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Tuna, yaptığı açıklamalarla hepimizi gururlandırdı.
Başkan Tuna, “Bana ne görev verilirse yapmaya gayret ederim. Sayın cumhurbaşkanımız ve parti yetkilileri bana ne görev verirlerse elimden gelen gayreti gösteririm. Beni afiş asmaya da gönderseler biz o göreve de gideriz” dedi.
Milli Görüşçü ve davaya aşık olmak böyle bir şey olsa gerek…
Benzer Videolar
-
Yeni Medya Akademi’nin ikinci dönem mezunları sertifikalarını aldı
-
Başkan Vekili Karadeniz, Dijital Medya temsilcilerini ağırladı
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başkan Ali Tombaş’ı kabul etti
-
Beykoz Belediyesi, araç filosuna dahil ettiği 35 yeni Togg ile yıllık 46 milyon TL tasarruf sağlayacak
-
CHP’li Kartal Belediyesi’nde 2.7 milyon liralık ihale skandalı
-
Pendik’te ‘Babalar Günü’nde duygulandıran görüntüler: Caddeye kurulan mikrofon, yüreklerdeki özlemi ve sevgiyi ortaya çıkardı
-
Sultanbeyli Belediyesi’nden vatandaşlara faizsiz konut fırsatı
-
Bulunan İBB Kültür A.Ş. yöneticisi Erhan Karaal hastaneye kaldırıldı
-
Kaçırılan İBB Kültür A.Ş. yöneticisi Erhan Karaal bulundu
-
İBB Kültür A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Erhan Karaal kaçırıldı
-
Kağıthaneliler sordu, Belediye Başkanı Mevlut Öztekin cevapladı
-
Başkan Candaroğlu’ndan metro açılışına davet


