Başkan Türkmen, Üsküdarlılarla bayramlaştı
İSTANBUL TAKİPTE HABER SİTESİ
Üsküdar Belediyesi tarafından Kurban Bayramı vesilesiyle Bağlarbaşı Kültür ve Kongre Merkezi’nde organize edilen bayramlaşma programına katılan Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, Üsküdarlılarla bir araya gelerek bayramlarını tebrik etti.
ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANI HİLMİ TÜRKMEN’İN KONUŞMASI
Benzer Videolar
-
Avcılar’da İstanbul Emniyet Müdürü Selami Yıldız’ın da katıldığı huzur uygulaması gerçekleştirildi
-
Şile Dernekler Federasyonu’ndan tarihe iz bırakacak bir gece
-
Zeytinburnu’nda Alya Merkezefendi Konutları’nın anahtar teslim töreni gerçekleştirildi
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Akışa yön veren bir gençlik yetiştireceğiz”
-
Kadıköy’de yapılacak dev cami için ilk kazı başladı
-
Halıyı tuvale çeviren mühendis çiftin eserleri hayran bırakıyor
-
Şehit Eren Bülbül’ün adı Arnavutköy’de açılan gençlik ve kültür merkezinde yaşatılacak
-
Filistin halkının yaşadığı zulmü anlatan “Sumud” dizisinin galası yapıldı
-
İletişim Başkanı Duran: “Gerçekleri olduğu gibi anlatmanın cesaret gerektirdiği bir dönemdeyiz”
-
Gençliğin yeni sessiz salgını: Sanal kumar ve bahis
-
Erdemli Gençlik Derneği Başkanı Ahmet Şanlıer güven tazeledi
-
Fatih’te tarihi surlarda cinayet hazırlığı: Polise gelen ihbar cinayeti önledi


