AK Parti ve Cumhur İttifakı İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, ilçe ziyaretlerine bugün Kadıköy’de devam etti. Fenerbahçe’nin doğduğu ilçede Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’ne de giden Yıldırım, burada kulüp çalışanları ve sarı-lacivertli ekibin başkanı Ali Koç’la görüştü.
Fenerbahçe hatıra defterine ziyaretine ilişkin duygularına paylaşan Yıldırım, “Bugün renklerini kurulduğu semt olan Kadıköy’deki çayırlarda açan papatyalardan alan Fenerbahçe Spor Kulübümüzü ziyaret ettik. Ülkemizin önemli spor faaliyetlerini her alanda yönlendiren Fenerbahçe, marka değerleriyle de ülkemize büyük katkılar vermiştir” diye yazdı.
Binali Yıldırım, Fenerbahçe Kulübü’nde
Benzer Haberler
-
FIFA Dünya Kupası’nda son 32 turu eşleşmeleri belli oldu
-
Kâğıthane Hasbahçe’de yoğun katılımla Dünya Kupası heyecanı yaşandı
-
Pendikliler milli maç heyecanı için sahile akın etti
-
Sultanbeyli Kent Meydanı’nda vatandaşlar milli takım için tek yürek oldu
-
Milli maç heyecanı Pendik’te dev ekranda yaşanacak
-
İstanbul’un köklü kulübü Kayışdağıspor, şampiyon futbolcular yetiştiriyor
-
Aziz Yıldırım, 8 yıl sonra yeniden Fenerbahçe Başkanı seçildi
-
Sultanbeyli’de milli maç heyecanı sabah namazıyla başlayacak
-
La Liga’da sezonun golü Arda Güler’den
-
A Milli Takım’ın efsane isimlerinden Dünya Kupası mesajı
-
İşitme Engelliler U23 Milli Takımı, dünya şampiyonu oldu
-
Millilerimiz 24 yıl sonra Dünya Kupasında!


