Ana Sayfa ÇEVRE, İÇ POLİTİKA 15 Ekim 2022

Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Bizim bu yurt dışına gidişlerimiz, birilerinin gidişlerine benzemez!”

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Zeytinburnu Millet Bahçesi açılış töreninde açıklama yaptı. Törende konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan’a ABD ziyaretinden dolayı CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na tepki gösterdi. Erdoğan, ”Dün akşam Kazakistan’dan geldim, ondan önce Semerkant’taydım. Ardından inşallah G-20 zirvesine katılacağız. Bizim bu gidişlerimiz, birilerinin gidişlerine benzemez.”’ ifadelerini kullandı.

Türkiye büyük bir millet bahçesine daha kavuştu… Zeytinburnu Millet Bahçesi ve Buz Adası açıldı. Törene katılan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan’ın gündeminde Kılıçdaroğlu’nun ABD ziyareti vardı. Erdoğan, gezi sırasında 8 saat kaybolan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na ”Dün akşam Kazakistan’dan geldim, ondan önce Semerkant’taydım. Ardından inşallah G-20 zirvesine katılacağız. Bizim bu gidişlerimiz, birilerinin gidişlerine benzemez.” sözleriyle yüklendi.

Erdoğan’ın açıklamalarından öne çıkanlar şöyle;

Bugün sizlerle hasret gidermenin, hem de Zeytinburnumuza yeni bir eser kazandırmanın sevincini beraber yaşıyoruz. Açılışını yapmak üzere bir araya geldiğimiz Zeytinburnu Millet Bahçesi’nin içindeki oyun alanları, yürüyüş ve bisiklet yolları, etkinlik alanlarıyla ilçemize ve şehrimize hayırlı olmasını diliyorum.

Millet bahçemizin bünyesindeki Buz Adası’nın da çocuklarımız ve gençlerimiz başta olmak üzere tüm vatandaşlarımız tarafından beğeni ile karşılandığına inanıyorum. Yine bu alanda hizmete sunulan Bilim Zeytinburnu tesisi de atölyeleri ve etkinlikleri ile ilçemizdeki çocuklarımızın en gözde yeri haline gelmiştir.

”İSTANBUL AŞIĞI BİR CUMHURBAŞKANI’NIZIN OLDUĞUNU BİLİN”

Tabi her millet bahçesi gibi burada da bir kütüphanemiz yer almaktadır. Hanımlara hitap eden spor merkezi de Buz Adası bünyesinde faaliyete geçmiştir. Bir süredir sizlere hizmet veren 5 Telsiz Millet Bahçemizin bugün resmi açılışını yapıyoruz. Millet bahçemizin ilk günden itibaren ilçemiz sakinleri tarafından sahiplenildiğini özellikle akşamları cıvıl cıvıl bir yaşam alanına dönüştüğünü görüyoruz.

İstanbul sadece İstanbul bir aşığı bir Cumhurbaşkanınız olduğunu bilin. Bu anlayışla pek çok çalışmayı hayata geçirdik.

‘MİLYONLARCA VATANDAŞI EV SAHİBİ YAPACAĞIZ’

Toplu konutta ve kentsel dönüşümde ilçemizde önemli adımlar attık. Şimdi yeni bir kampanya başlattık. Türkiye’ye bugüne kadar milyonlarca konutu kazandırmış bir iktidar olarak, milyonlarca vatandaşımızı ev sahibi yapacağız.

KILIÇDAROĞLU’NA GÖNDERME

Bu CHP, Bay Kemal sen bizim Türkiye’de, yurt dışında kazandırdığımız eserlerle ancak turistik seyahat yaparsın. Eline diline dursun. 12-23 tane belediyen var. Sen ne yaptın, ne yapıyorsunuz, bunu söyleyin.

KÜRESEL EKONOMİDE YAŞANAN SIKINTILARI AŞTIĞIMIZ ORTADA

Küresel ekonomide yaşanan bazı sıkıntıları aştığımız da ortadadır. Her geçen gün daha da iyiye gidiyoruz. Yarın da şu andaki sıkıntıları aşacağız.

TERCİHİNİZİ ÇOK DİKKATLİ YAPMANIZI İSTİYORUM

Bu CHP nedir, çöp çukur çamur. 94’te geldiğimi İstanbul böyle miydi? Bilesiniz ki yarın da bugünkü sıkıntıları aşacağız. Türkiye yüzyılını ülkemizin lokomotif şehri İstanbul ile birlikte tasarladık. 2023’te tercihinizi çok dikkatli yapmanızı istiyorum.